Jak schudnąć bez diety i ćwiczeń? 8 skutecznych sposobów

Czy zrzucenie zbędnych kilogramów bez diety i ćwiczeń jest rzeczywiście możliwe? Odpowiedź jest jednoznaczna – oczywiście, że tak. Na dodatek najlepiej jest zrezygnować ze wszystkich cudownych diet, które rujnują organizm i powodują efekt jo-jo, czyli odwrotny od zamierzonego.

Poniżej przedstawiamy 8 zasad, które podpowiedzą jak schudnąć bez diety.

 

1. Jak schudnąć bez diety? Stosuj Piperinox

Piperinox - odchudzanie bez diety i ćwiczeń
Kup Piperinox już teraz! Prosto od producenta

Odchudzanie wymaga zmiany wielu dotychczasowych przyzwyczajeń, nim na zmiany zareaguje organizm i jego metabolizm może upłynąć dużo czasu. Niezadowalające efekty nie działają motywująco na osobę chcącą skutecznie i trwale schudnąć. To dlatego już od samego początku odchudzania należy stosować suplement diety Piperinox.

Jest to całkowicie naturalny preparat o precyzyjnie dobranym składzie, który przyśpiesza metabolizm (przemianę materii), zmniejsza łaknienie, kontroluje wchłanianie tłuszczów i węglowodanów. Jego działanie zapewnia utrwalenie efektów odchudzania i chroni przed efektem jo-jo. Poniżej znajduje się zdjęcie metamorfozy jednej z czytelniczek stosującej Piperinox:

Piperinox - odchudzanie bez diety

Co sprawia, że Piperinox jest taki skuteczny? Przede wszystkim bardzo precyzyjne dobrane proporcje składników suplementu:

  • pieprzu czarnego pochodzącego z upraw ekologicznych – wolny od środków chemicznych ma 30 razy silniejsze działanie niż zwykły pieprz, oczyszcza wątrobę i organizm z oksydantów, wzmacnia odporność organizmu;
  • kłącza imbiru lekarskiego – przyśpieszają metabolizm, mają działanie antyoksydacyjne, zwiększają odporność organizmu;
  • pieprzu kajeńskiego – redukuje wagę, działa ochronnie na żołądek;
  • kory cynamonowca – kontroluje poziom cukru we krwi i wagę;
  • nasion guarany – działają stymulująco, zwiększają metabolizm lipidów;
  • owoców pomarańczy gorzkiej – wzmacniają metabolizm węglowodanów i tłuszczów;
  • chromu – pobudza trawienie, kontroluje poziom cukru.

Drugim ważnym atutem Piperinox są kapsułki DRcaps®. Ich uwalnianie zaczyna się dopiero w jelicie, tym samym zawartość kapsułek skutecznie chroniona jest przed działaniem kwasów żołądkowych. Oznacza to większą skuteczność Piperinox i brak skutków ubocznych w postaci zgagi lub wzdęć. Stosowanie Piperinox pozwala zapomnieć o pytaniu: jak schudnąć bez diety?

 

2. Jak schudnąć bez diety? Jedz regularnie 5 razy dziennie

jak schudnąć bez diety

Nadwaga to najczęściej efekt nieregularnych posiłków. Rano kawa potem baton, na obiad fast food lub ciastko, potem kawa i wieczorem obfita kolacja. Organizm na taki sposób żywienia reaguje magazynowaniem tłuszczów i węglowodanów na „czarną godzinę”, bo nie wie kiedy zostaną mu ponownie dostarczone.

Do regularnych posiłków organizm przyzwyczai się po pewnym czasie, będzie wiedział, że substancje odżywcze będzie otrzymywał regularnie i nie musi ich magazynować. To zwłaszcza na tym etapie bardzo ważne jest stosowanie Piperinox, który unormuje przemianę materii. Posiłki powinny być przyjmowane co ok. 3 godziny.

Najważniejsze jest śniadanie, które dostarcza energii na cały dzień i pobudza metabolizm przez co kolejne posiłki będą lepiej przyswajane. Śniadanie powinno być obfite i dostarczać energii na kilka godzin pracy.

Drugie śniadanie powinno być lekkie, złożone z owoców, warzyw lub sałatki, ma tylko pobudzić metabolizm i ewentualnie zaspokoić poczucie głodu. Nawet jeżeli się go nie odczuwa, należy zjeść pomidora, jabłko lub marchewkę. Od tego się nie tyje, ale chudnie.

Obiad to drugi główny posiłek, więc również powinien być pełnowartościowy. Najlepiej zupy warzywne bez dodatku śmietany, mięso grillowane lub gotowane, warzywa gotowane lub surowe.

Ze względu na pracę nie zawsze można zjeść obiad w domu, ale można go sobie dzień wcześniej przygotować i zabrać do pracy w pojemnikach, potem wystarczy go tylko odgrzać. W większości firm istnieją pokoje socjalne wyposażone w kuchenki mikrofalowe lub tradycyjne. W ostateczności można zamówić obiad w firmie cateringowej, ale trzeba zwrócić uwagę na menu posiłków. Nie mogą być to frytki czy kotlet schabowy, ale można zamówić warzywa na parze, kurczaka grillowanego i surówkę z białej kapusty.

Podwieczorek najczęściej spożywany jest krótko przed zakończeniem pracy. Powinien być lekki i niskokaloryczny. Najlepiej wypić szklankę soku bez dodatku cukru, zjeść owoce, orzechy.

Kolacja to trzeci główny posiłek i zarazem ostatni w ciągu dnia. Powinna być spożywana minimum na godzinę przed udaniem się na spoczynek. To bardzo ważne, bo organizm zdąży strawić jedzenie i nie pójdziemy spać z pełnym żołądkiem. Kolacja powinna być lekkostrawna, może być na ciepło, ale bez smażenia.

 

3. Jak schudnąć jedząc normalnie? Wymieniaj produkty

Jak schudnąć jedząc normalnie

Jedną z przyczyn nadwagi jest spożywanie produktów wysokoprzetworzonych. Nie zawierają błonnika, za to są bogate w dodatek cukru, skrobi, tłuszczów i wielu innych szkodliwych dla zdrowia składników. Żeby schudnąć bez diety nie trzeba wyrzekać się ulubionych potraw, wystarczy zamienić półprodukty na te bardziej wartościowe.

Przede wszystkim należy uwzględnić w jadłospisie produkty nieprzetworzone. Zawierają one znacznie więcej witamin i minerałów niż produkty wysokoprzetworzone. Zamiast tradycyjnego makaronu można używać makaronu brązowego, podobnie jest z ryżem, a zamiast mąki z pełnego przemiału można zastosować mąkę razową. Wszystkie te produkty zawierają cenny błonnik, który jest nie tylko wypełniaczem, ale dodatkowo przyspiesza przemianę materii.

Produkty nabiałowe (mleko, jogurt, śmietana, ser) można zastąpić produktami o niższej zawartości tłuszczu lub całkowicie ich pozbawionymi (produkty sojowe). Różnice smakowe będą nieodczuwalne, ale ilość kalorii dostarczanych organizmowi będzie znacznie mniejsza, zauważalna oczywiście w dłuższym okresie czasu.

Tłuszcze zwierzęce należy zastąpić roślinnymi, najlepiej jednak całkowicie zrezygnować z potraw smażonych. Tłuszcze jednak są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu, ale można je dostarczać za pośrednictwem orzechów włoskich lub nerkowców.

 

4. Jak schudnąć bez diety? Pij, pij i jeszcze raz pij

Woda - Jak schudnąć bez diety

W skutecznej diecie odchudzającej ogromną rolę odgrywa picie wody mineralnej, powinno być to minimum 2 l dziennie. Woda mineralna po pierwsze zmniejsza łaknienie, po drugie wypłukuje z organizmu toksyny. Doskonale wpływa też na kondycję cery, która szczególnie wrażliwa jest na niedobór wody.

Wypicie szklanki wody mineralnej przed obiadem powoduje uczucie sytości w żołądku, przekłada się to bezpośrednio na wielkość zjedzonej porcji, dodatkowo w połączeniu z działaniem tabletek Piperinox przekłada się to na zwiększenie efektów odchudzania.

 

5. Jak schudnąć bez ćwiczeń? Stosuj mniejsze talerze

Małe talerze - Jak schudnąć bez ćwiczeń

Człowiek je oczami, ta sama porcja umieszczona na dużym talerzu wydaje się mała i powoduje niedosyt, ale ta sama porcja umieszczona na małym talerzyku, która wypełnia go w całości całkowicie zaspokaja poczucie głodu. Oczywiście na uczucie sytości działają w tym wypadku czynniki psychologiczne. Warto jednak zakupić ładny zestaw obiadowy dla dzieci.

 

6. Jak schudnąć? Jedz powoli

Posiłek jedzony w pośpiechu powoduje uczucie niedosytu, a co za tym idzie – poczucie głodu. Posiłki powinny być spożywane przy stole, w spokoju i bardzo powoli. Dokładne przeżuwanie sprzyja powstaniu poczucia sytości, od stołu wstajemy najedzeni i przez kilka godzin nie będziemy odczuwać głodu.

 

7. Jak schudnąć? Kontroluj wagę

Nic tak nie dopinguje jak realne efekty widoczne na wskaźniku wagi. Jednak efekty odchudzania nie są widoczne natychmiast. Codzienne stawanie na wagę może tylko spowodować stres i zniechęcenie. Najlepiej ważyć się raz w tygodniu, rano przed śniadaniem, wyniki będą wtedy porównywalne i można będzie ocenić efekty zmian nawyków żywieniowych.

 

8. Jak schudnąć bez diety? Zastąp cukier naturalnymi słodzikami

Cukier to puste kalorie i nie ma znaczenia, czy jest to cukier biały, brązowy, czy trzcinowy. To produkty pochodzenia chemicznego bez żadnych właściwości zdrowotnych. Większość produktów dostępna na sklepowych półkach zawiera cukier i wbrew pozorom nie są to słodycze. Na etykietach ketchupu, musztardy, marynat, koncentratów można przeczytać, że w składzie znajduje się cukier. Z punktu zdrowotnego to stanowczo za dużo. Cukier to nie tylko przyczyna otyłości, ale także cukrzycy czy nadciśnienia.

Wszyscy kochamy słodki smak, ale nie koniecznie musi być on efektem łyżeczki cukru. Więcej korzyści przyniesie zastąpienie jej łyżeczką miodu, syropem klonowym, stewią, a zamiast cukierków i czekoladek można przegryzać owoce kandyzowane.

Schudnięcie bez restrykcyjnej diety i katorżniczych ćwiczeń jest więc możliwe, trzeba tylko zmienić swoje nawyki żywieniowe oraz wspomóc się suplementem Piperinox.

Jak schudnąć bez diety i ćwiczeń? 8 skutecznych sposobów
4.5 (90%) 2 votes

Pozostałe artykuły dotyczące odchudzania:
Jak schudnąć z brzucha w tydzień? Czyli szybkie odchudzanie brzucha
Skuteczne tabletki na odchudzanie – Ranking suplementów w 2019
Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud
Dieta odchudzająca, czyli co jeść, żeby schudnąć?
Jak schudnąć z ud? Sprawdzony sposób na odchudzanie ud
Dobre tabletki wspomagające odchudzanie

Dodaj komentarz